Ik heb een klacht

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening, een medewerker of een bestelling of levering? Laat het ons weten. Wij horen dat graag zodat wij dit kunnen verbeteren.

Voor onafhankelijke klachtbemiddeling maken wij gebruik van het Bemiddelingsbureau Apotheken van onze beroepsorganisatie KNMP. De gespecialiseerde organisatie achter dit bureau is Quasir. Wanneer uw opmerking of klacht onvoldoende behandeld is, kunt u contact opnemen met de bemiddelaars via apotheek@quasir.nl. Vanaf 2025 behandelt Quasir alleen nog klachten in het Nederlands, omdat de geschillencommissie voor de openbare farmacie en de medische tuchtcolleges ook alleen zaken in het Nederlands behandelen.

 

 

 

Wat is uw klacht?

7 + 14 =

Wat is uw klacht?

14 + 9 =

Wat is uw klacht?

12 + 6 =

Wat is uw klacht?

15 + 14 =

Wat is uw klacht?

15 + 13 =